!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Sjuk?

Hej alla! Jag  har huvudvärk och sjukt i musklerna. Benet värker (särskilt knä) för jag föll på gymnastik timmen och slog benet hårt. Nu känns det som jag även skulle ha vrickat foten eller något (andra foten så jag kan inte ens halta för det värker i högra benet och vänstra foten) hur otur får man ha? Men jag FÅR INTE bli sjuk för min kompis har ett disco på frdagen och jag vill verkligen gå på det. Nu ska jag mäta feber och hoppas på det bästa. Men nu ska jag sluta klaga ni orkar väl inte höra mer på. Men just nu ligger jag i sängen och mår hemskt. Jag mätte feber och det var 37,6 så får se om jag går till skolan imorgon. Snälla komenterare nu behöver jag munttras upp. GodNatt! HejDå!<3



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!