!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Sjuuk

Hej!
Idag är der en jättefin dag. Solen lyser det är inte för kallt och man skulle kunna göra en massa skoj utomhus. MEN det stora MEN:et är att jag har fruktansvärt sjuk hals, sno..ehm NÄSAN rinner, känns som om jag har feber+ att jag fryser OCH svettas. Så tror inte att jag orkar skriva ett så långt inlägg. Men tänkte berätta om gårdagen eftersom jag inte hann skriva då. PÅ morgonen for jag och Nanna till stan och shoppade, vi köppte inte så mycket däremot så såg vi en MASSA intressanta saker som vi SKULLE kunna köpa men vi hade inte riktigt råd :) Efter shoppande så for vi till en fabrik för att vika kartonger. Alltså till vårt fotbollslag(tro inte att vi gjorde det utan att få betalt). Jag vek säkert 200 kartonger och från och med igår hatar jag röd eftersom kartongerna var röda. Man blev verkligen hjärntvättad. Efter det så for vi till en hm.. kyrka kan man nog kalla det. Där hade dom ett evnemang som kalldes ACTION. Vi gjorde en massa skoj där. B.la. dansade vi streetdance, hoppade på trampolinen(I KYRKAN, COOOLT VA?) och sjöng  m.m. Borde vila lite nu så att jag kan fara till skolan i morgon. Hade gött och laga inte er sjuka för det är INTE (gillar att skriva med stora BOKSTVÄVER) roligt.
hejdå, kram <3

/Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!