!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Sorry att det tog länge!

Halojsan där alla bloggare! Jag är på ett så bra humör idag! Men jag måste börja med att be om ursäkt för att det gått så länge sen jag skrev sist. Jag har haft så sjukt mycket skoj på gång. Men därför blir det ett lite längre inlägg också. Fredagen började efter skolan med att jag for till en kompis(hörde att ni hade kul tillsammans, Stumppen och Lexy<3) Vi sjöng singstar och hade så roligt att jag hade ont i magen av allt skratt sen. Efter det var det en helt ok fotbollsträning. På lördagen fick jag stiga upp tidigt fast jag hade förberett mig på en häääärligt låååång sovmorgon. Jag åkte nämligen in till stan med Stumppen(krya på dig!) och shoppade. Sen fick vi arbeta på fabrik och vika lådor så att vi hade händerna sjuka. Sen blev det party och vi fick åka på Kids Action där vi dansade streetdance och massa annat skoj. Och jag måste få påpeka att jag lyckats hålla min "nyttiga vecka" ganska bra också. Jag åt bara några vindruvor och en pizza fast det bjöds på bl.a. glass, chips, ostbågar, kex mm. Jag är riktigt stolt XD! Vi kom hem först vid åtta-tiden på kvällen så jag hade om jag räknat rätt varit på fläng i typ 10 timmar!
Ja, nu kan jag börja med vad som har hänt idag. På "morgonen" for jag och min lillsyrra och se på farsans innebandy match. Vi hade super roligt, åtminstone jag och syrran för vi hejade och skrek helt massor. De va liksom bara vi som var där som heja på pappas lag. Resten var adidas-typer som jag och min syrra kallade dem. Vi lekte sportreportrar(jag vet det låter helt löjligt) och döpte om alla spelare till t.ex. gröntossan, långhåret och tjockisen. Det var jätte roligt och vi skrattade nästan ihjäl oss. Det är kiva att vara barnslig ibland och bara släppa låss!!! Nåja, solen skiner där ute och jag sitter här framför datorn, ajaj, inte bra! Måste ut och röra på mig nu. Ha det så kul och skriv fler kommentarer som Lexy säger! <3

//Nanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!