!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Sunny Sunday!

Hej alla!
Idag är det söndag och jag är hemma med min egen familj. Jag har just sett på gamla filmer från när jag var liten och har igen börjat fundera på livet jag lever nu. Tänk att jag aldrig mera kommer att vara så liten som på filmen och att jag aldrig kommer att uppleva just den HÄR sekunden igen. Det är lite skrämmande att tänka. Och jag vet ju inte heller vad som kommer att hända im en timme, en vecka, en månad eller och ett år. Snart skall ju också börja högis, jag blir så stor! Det är så bra nu på 6:an och tänk hur mitt liv kommer att förändras sen! Men jag skall sluta vara orolig, allt kommer nog att gå bra. Det är bara att ta en dag i taget. Hej då! <3

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!