!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Time for bed!

Hej! Just nu borde jag befinna mig i dushen och om en halv timme ligga i min säng men jag är inte alls trött! Vissa dagar har man bara sån energi! Jag är en nattmänniska och kan vara länge uppe på kvällen men just nu håller jag på med ett av mina många projekt som är att sova minst 9 timmar per natt. Det funkar inte alltid men jag försöker varje dag. Idag(eller jag brukar nog ändå vanligtvis sova på natten)kommer det inte att funka för jag borde ännu öva till engelska provet eftersom jag inte hinner öva imorgon då vi har fotboll. Vad skall jag göra? Kanske stänga av datorn och gå i dushen! Men det är lättare sagt än gjort när man bara vill vara uppe och skriva på bloggen. Men jag måste tyvärr lämna er, Snyft. Men före jag går skall ni få en liten present: en bild på min hund Molly! <3

 

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!