!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Tjena!

Jag har just varit på pianolektion och det gick så där... Men det gick i alla fall mycket bättre när jag övade hemma, så är det alltid. Jag är så avundsjuk på Stuppen. Hon får vara på fotbollsmatch men det får inte jag :( Min lillasyrra är också borta så jag får bara vara ensam hemma nu efter pianon, men skriva blogg är ju ändå kul! En dag till har snart gått av den här veckan och imorgon är det fredag!!! En kort dag i skolan, sen på fotbollsträningar och sen får man slappa och vara uppe och kolla på TV sent. Och sen en lång sovmorgon. Nå, jag skall inte drömma mig för långt bort in i framtiden. Har ännu läxor att göra och... Oj nej! Imorgon Bi-ge presentationer och min grupp har inte alls övat. Man får bara hoppas att allt går bra. Vi fick föresten ut vårt Fy-ke prov idag. Gissa vad jag fick?! 10- helt otroligt, va? Som sagt har jag ju ännu läxor att göra så jag måste sticka nu. Ha det bra tills vi ses igen!<3

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!