!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Veckans dikt!

Det här är mitt första blogginlägg som jag skriver själv. Tänkte starta något som jag tänkte kalla veckans dikt. Jag vet att det låter löjligt men tänkte försöka... Jag brukar inte prata om det men på friitiden brukar jag faktist skriva egna texter. Oftast med någon påhittad melodi. Så tänkte att jag kundde skriva en text här då och då.

" Vi var så bra vänner, vi kände bra varann så jag trodde att vår vänskap var sann. Men  du är inte här nu. Du har en annan vän. Visst klarar jag mig själv men vill bara ha ett svar! Varför? Varför? Lämnade du mig Varför Varför? snälla sig! Gjorde jag någonting fel eller var det nåt jag sa? Snälla kan du ge mig ett svar!"

Eeh...det är egentligen en sång men tänkte att den skulle vara passlig som en inledande dikt :)!
Det var väl allt för den här gången! Hejdå! <3

//Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!