!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Dags för vårfest!

Godmorgon!
Nu ska jag klä på mej och sedan ska jag äta och åka till en vårfest när vårfefsten är slut så åker vi direkt därifrån till ett kalas;) så det blirr mycket festande idag. Och imårgon ska jag åka till högstadiet:D Det är uppflyttar dag och alla sexor ska dit;) vi får veta våra klasser och sånt där. Men nu undrar jag... kan jag ha samma kläder på vårfesten som jag hade förra året på vårfesten??? Just det ja jaag måste ju hinna packa gitarren också(jag ska spela, om du nu inte räknade ut det) Oj nu har jag verkligen brått jag ska gå och klä på mig nu. förresten hur många är det som brukar titta in här med jämna mellan rum och läsa vår blogg?
Men nu måste jag verkligen,verkligen gå och göra mig klar... Hejdå<3




//Lexy
Postat av: Jedward Stories
URL: http://jedwardstories.blogg.se/ 2011-05-31 / 08:07:27

Hej! Tack för att du läser min Jedward novell och tack för din snälla kommentar! Hoppas du vill fortsätta läsa den! Ha en bra dag!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!