!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hejsan Svejsan!

Hejsan mina vänner! Idag är det måndag ifall ni nu inte visste det. Den nya veckan har börjat helt ok. Jag har egentligen inte något speciellt att skriv just nu men tänkte att jag skulle få som belöning efter allt övande på engelska provet att komma och skriva på bloggen. På tal om engelska provet så undrar jag om ni har något speciellt bra knep att öva på prov? Jag tänkte nu när det så småningom börjar bli sommar att man skulle börja satsa lite extra nu och försöka höja betygen. Gå in och kommentera om ni kommer på något! Ja, inte är det länge kvar till sommarlovet heller!!! Bara 5 veckor och så är lågstadiet över för alltid! Låter det inte härligt? Men även och jag alrig mer behöver gå i lågstdie så blir det ju nog fler år skola kvar. Nåja, nu håller jag bara på och skriva en massa trams! Måste gå och sova snart men en liten titt måste jag ta på ishockeymatchen VM Finland-Lettland. Ska se om jag får se pappa i tv-rutan för han är nämligen i Bratislava nu. Jag saknar honom, han har varit där i en vecka nästan nu. Han kommer hem imorgon kväll. Sov gott allesammans och ha det bra!



Hyvä Suomiii!

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!