!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Jedward<333

Hej alla nu skämms jag faktiskt. Jag har ju helt glömmt bort popona:( Men nu kan jag iallafall berätta att jag har blivit ett jätte stort fan av Jedward. Jag kan allt om dem:) Dom är så bra. Stumppen och Nanna tycker tyvärr helt tvärtom, de hatar Jedward... Men de har börjat säga att jag  är så kär i Edward(vilket nästan stämmer) att jag ska gifta mig med honom... för några dagar sedan ritade de mig och Edward på tavlan och skrev just married inför klassen^^ men det gör inget. Men vi får ju inte glömma bort John heller... Iallafall om ni undrar något om Jedward är det bara att fråga! Jag borde veta det mesta om dem;) Är det någon annan en jag som tycker att den här bloggen behöver mer Jedward?( om inte Stumppen och Nanna förbjuder mig):Dförresten så  hade Nanna födelsedag igår:d Grattis Nanna!<3







// Det stora Jedward fanet Lexy!
Postat av: Mrs. Grimes
2011-06-15 / 08:43:12

Sorry... Jag har redan bestämmt med Edward att vi ska gifta oss ;)


Postat av: jag
2011-06-17 / 15:56:19

John är min :D!


Postat av: Anonym
2011-07-10 / 16:17:54

Nej? John är min!


Postat av: Stumppen
2011-07-30 / 12:00:50

Jag hatar nog inte Jedwards men man börjar bli trött på att Lexy bara sjunger Lipstick var man än går



Just Married ----> Lexy & Edward

xD




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!