!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Snabbt inlägg!

Hej nu har jag jätte bråttom för jag är dödstrött och borde sova ochegentligen får jag inte vara på datan nu:P Men jag vill BE SÅ MYCKET OM URSÄKT! För att vi har blivit så väldigt inaktiva. Jag har börjat minska på att vara på datan mför förutt var jag aldeles för länge. Om ni vill veta varför jag är dödstrött så kan jag berätta att det var skolmåsterskapen i fotboll idag men jag är dålig på att förklara matcher så det får stumppen och nanna berätta hur allt gick alltså. Dessutom är jag så trött för efter fotbollsmästerskapen var jag barnvakt åt en söt men livlig 3 årimg(men hom fyller 4 den här månaden) Så kan jag ju också berätta att jag tror att nanna är på ett 60 års kalas just nu med 100 gäster och nanna var arg för hon gillar inte sådana fester och dessutom gillarhon inte att hon måste ha klänning. Men nu måste jag gå innan jag somn...zzz...zzz...zzz(föörsent):) HejDå vi hörs Hejdå<3(


(skulle lagtbin en bild men min dator bråkar och vägrar lägga in bilden här. Sorry! Älskar er HejDå!



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!